Mobil: 070-790 21 13
E-post: tomas.saalo@profina.se
Mobil: 070-790 21 13
E-post: tomas.saalo@profina.se
Vi är stolt partner till Installatörsföretagen och hjälper företag stora som små över hela Sverige med bra betalningsflöden. Vi anpassar rutiner och tjänster utifrån kundens behov – frigör tid till er kärnverksamhet!
Ni får korrekta uppgifter på er kund såsom organisations- och/eller personnummer, adress, nyckeltal, styrelse, betalningsanmärkningar, fastigheter, verklig huvudman m.m.
Ni fakturerar och bokar betalningar själva, vi tar över utestående förfallna fakturor och sköter påminnelser samt därefter inkassohantering.
INKASSOSERVICE – förlora inte tid och pengar
Ni påminner själva. (Vi kan hjälpa er med rutiner och texter i dokumenten). Obetalda påminnelser skickar ni till oss och vi påbörjar inkassohanteringen.
FAKTURASERVICE – administrativ lättnad
Ni fakturerar själva eller via Profina. Betalningar sker till oss och vi bevakar och placerar betalningar enligt förfallodagen samt påminner om kunden missat sin betalning. Effektiv och tidsbesparande tjänst som underlättar vid exempelvis låg eller högintensiva perioder.
FAKTURAKÖP – Snabbt, enkelt och flexibelt!
Frigör möjligheten till nya affärer. Sälj några enstaka fakturor vid behov eller under längre planerade perioder. Låt inte lagersaldot styra dina affärer, agera och låt oss skapa möjligheter för nya affärer.
FAKTURABELÅNING – skapar stabil likviditet och frigör tid!
Ni fakturerar själva eller via Profina. På fakturerat belopp ger vi ett förskott till er, resterande får du när din kund betalar fakturan. Alla betalningar sker till oss och vi bevakar och placerar betalningar enligt förfallodagen. Utbetalningar sker till er dagligen eller enligt överenskomna rutiner. Effektiv och tidsbesparande tjänst som ger stabil och långsiktig likviditet.
Kontakta mig, Tomas Saalo, för information och rådgivning om hur vi kan hjälpa ert företag!
Genom en personlig handläggning, oavsett tjänst, så har ni kontroll på fakturor, påminnelser och/eller inkassoärenden under hela processen och att vi sätter rutiner enligt era önskemål.
Vi vet att den personliga handläggningen vi ger er och era kunder värnar om bibehållna kundrelationer.
08:30 – 16:30
08:30 – 18:00
08:30 – 15:00