Vi tar klagomål på största allvar och ser det som en möjlighet att uppmärksamma vad som inte fungerar bra och vad vi kan förbättra.
När du vill lämna ett klagomål till oss så är det bra att du i första hand vänder dig till den som har hanterat ditt ärende. Kan inte klagomålet hanteras i första kontakten så lämnas det över till ansvarig chef för bedömning. Klagomålsansvarig för Profina AB är Petra Klemming och för Profina International AB är det Per Fredricsson. Kontakta oss på klagomal@profina.se .
När du lämnat in ett klagomål till oss har du rätt att inom 14 dagar få besked om vår bedömning och beslut i ärendet.
Klagomål hanteras i enlighet med de föreskrifter som tagits fram av Finansinspektionen berörande klagomålshantering, FFS 2002:23.
08:30 – 16:30
08:30 – 18:00
08:30 – 15:00
08:30 – 15:00
12:00 – 13:00